VSTUP DO E-PROGRAMŮ

Jak na webinář

icon-04

Webináře jsou skvělá příležitost, jak oslovit najednou velké množství účastníků a to pro ně pohodlnou cestou. Nikam nemusí jezdit a vysílání si naladí z pohodlí domova.
Určitě už jste se nějakého webináře účastnili a napadlo vás, zda by se webinář nehodil i ve vašem podnikání.

Já jsem za poslední 3 roky pořádal desítky webinářů jak pro sebe, tak pro mé klienty. Běžně se na mé webináře přihlašují stovky účastníků a ten nejlepší měl dokonce přes 1.000 posluchačů. Na mém nejlepším prodejním webináři jsem prodal služby za více než 600.000 Kč. Běžně dosahuji konverzního poměru 10-20 %.

Za ta léta jsem si vybudoval funkční systém, jak webinář organizovat, jak jej strukturovat a jak na něm prodávat.Pokud se tento systém chcete naučit, tak přijďte na mé velmi praktické školení.
 

Co se na školení naučíte?
⦁    Co to je webinář a jak jej lze využít
⦁    Proč webinář pořádat? (ukážu vám statistiky a čísla, která dosahuji)
⦁    Jak získat na webinář co nejvíce účastníků
⦁    Jak zvolit vhodný nástroj na vysílání webináře (Hangout, GoToMeeting, WebinarJam, …)
⦁    Jak vytvořit efektivní registrační stránku
⦁    Jak získat co nejvíce účastníků
⦁    Jak zajistit, aby co nejvíce účastníků na webinář přišlo
⦁    Jak celý webinář strukturovat
⦁    Jak na webináři prodávat
⦁    Co dělat po webináři
⦁    Vše spojíme do kompletního webinářového systému

Pro  koho je školení vhodné?
⦁    jednotlivce i podnikatele, kteří chtějí efektivně prodávat své produkty a služby
⦁    lidi, co chtějí šířit svou myšlenku velkému počtu lidí bez nutnosti někam jezdit

 

Nemám rád teorii, veškerý obsah kurzu je založen čistě na mé praxi, kdy jsem během posledních 3 let pořádal webináře a zkoušel různé technologie i marketingové postupy, jak co nejefektivněji získat návštěvníky na webinář a následně jak je skrze učení provést až do prodejní části, kde jim nabídnout více ve formě prodeje mých produktů a služeb. Vše co jsem se po cestě naučil vám nyní předám. V současnosti se zabývám podnikáním na internetu a provozováním zajímavých projektů.
V minulosti jsem úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Mezi ty zajímavější bych mohl zařadit katalog realit, či slevový server.
Tyto a další zkušenosti mě vedly k mé současné aktivitě, kterou je affiliate. Vyvíjím software pro správu provizního programu AffilBox. Jsem autorem knihy o affiliate marketingu. Také se věnuji přednáškám a školením právě na téma provizního prodeje a vydělávání na internetu.
V posledních 4 letech má firma stále roste a spolu s ní také tým lidí, se kterými spolupracuji. Vyvíjíme nové nástroje a kurzy, díky kterým pomáháme malým a středním podnikatelům usnadnit jejich práci a vydělávat více.
Vše co dělám mě baví a o to, co se na své cestě podnikáním naučím se nebojím podělit.

 

Mário Roženský

Ing. Mario Roženský